Subject: Rohuneeme sadam, laev PTL-01 iga-aastane ülevaatus
From: "Rauno Soo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 16:17:02 +0300

Tere

Palun teostada Riigilaevastiku Rohuneeme sadamas aadressil Sadama tee-9
Riigilaevastiku laevale PTL-01 iga-aastane ülevaatus.

Laev on Päästeameti kasutuses ja ülevaatuse teostamiseks leppida kokku
Pirita komandopealikuga Taivo Leppik, tel: 528 0471

Lugupidamisega

Rauno Soo
Superintendant
Laevastiku tehnilise halduse üksus

Riigilaevastik

+372 5346 4968

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.riigilaevastik.ee/> www.riigilaevastik.ee

Väike-Turu 4, Tartu 51013

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.